HTML

Mi és a kutyáink

Egy blog gazdikról és kutyáikról, tanításról, tanulásról, hibákról, türelemről. Hát ilyesmik :)

Friss topikok

2009.10.09. 14:21 marooned

[Szergej] 2 perc --> :)

 Gyakoroltuk Szergejjel a helyben maradást séták közben, és azt kell mondanom, hogy nagyon jól megy neki :) Sikerült már a két percet is elérni, és szerintem még tovább is bírta volna. Most csak ülve gyakoroltunk, fekve nem, így lehet, hogy amikor ismét előveszem a fekvést, akkor kavarodás lesz, de most egyelőre boldog vagyok :)

A lába nem nagyon javul, kapott dunszt kötést Gráf dokitól, ami délután le is rúgott magáról KONG-ozás közben (hihetetlen mennyire imádja azt a fekete szart), én meg azzal a lendülettel rá is léptem a lábára, amiből ismét elkezdett folyni a vér. Nagyon-nagyon ideges voltam! Utálom az ilyet. Utálom, hogy fáj neki, és nem tehetek semmit. Aggódni viszont semmi értelme, viszont nem tudok nem aggódni. Az lenne a jó, hogy észre se venném, hogy sántít. Vagy egyszerűen nem vennék róla tudomást. Mert ugye úgyis meg fog gyógyulni, csak várni kell kicsit.. Nehéz. Most estére levettem a kötést, hogy hadd levegőzzön kicsit. Megpróbálta megnyalogatni, de nem hagytam, és azóta nem is próbálkozott vele ismét. Most alszanak Bodzával. Esti is alszik :)

Ma iroda avató volt Székesfehérváron, és őket is vittük magunkkal :) Az irodában első körben nagyon izgatottak voltak (emberek, új hely, stb.), és rohangáltak össze-vissza. Majd letettük a helyüket a folyosóra, és megértettük velük, hogy a többi helyiségbe nem jöhetnek be. Olyan okosak voltak! Végig kint maradtak, feküdtek vagy a földön, vagy a helyükön, és nem jöttek be. Igazi jól nevelt kutyákhoz méltóan viselkedtek. Tök durva, hogy egy (két) még nem egy éves kutya tud ilyet :)

Ez után elmentünk biliárdozni. Még délelőtt felhívtam a helyet, hogy lehet-e kutyákat vinni, és azt mondták, hogy igen :) Oda is vittük a helyüket, és az érkezés utáni rohangálás után (végig kellett járni az összes asztalt :)) ott feküdtek végig, kb két órán keresztük, ismét mind a kisangyalok!! Nagyon-nagyon jól viselkedtek, és nagyon-nagyon büszke vagyok rájuk. Ráadásul Szergej egészen indulástól Fehérvárig, egész Fehérváron és utána is vissza a budapesti lakásig póráz nélkül közlekedett :) Olyan jó :)

Holnap kutyasuli lesz délelőtt, és onnan egyből indulunk is Fonyódra a nagypapám 80. (!!) szülinapjára :) Sajnos nem maradunk sokáig, még aznap este visszajövünk Budapestre, mert vasárnap ismét suli. Ha nem leszünk nagyon elnyűve és az idő is elfogadható lesz, akkor lehet, hogy még a vasárnapba belefér egy kirándulás is :)

A KONG-ot eddig kétszer próbáltuk ki Bodzán. Elsőre vele volt Esti, és miután mi elmentünk, ő akkor kapta meg, amikor abbahagyta az ugatást (kb két perc), és nagyon tetszett neki. Másodszor tegnap, amikor én Szergejjel állatorvoshoz mentem délben. Ekkor már nem volt Esti. Szergejt kiengedtem, Bodzát leültettem bent, és bementem, leraktam a megtöltött KONG-ot a folyosóra, majd mikor kiléptem az ajtón, mondtam Bodzának, hogy a tiéd. Csak annyit láttam, hogy Bodza, mint akit puskából lőttek ki, iramodott el a KONG felé, és amíg kiértünk egy árva hangot sem hallottam a lakásunk felől :) Amikor visszaértünk, akkor sem ugatott. Szerintem végig csöndben volt, aminek nagyon örülnék :) Az is bizonyítja, hogy érdekli a kislányt a dolog, hogy még üresen is állandóan el akarja venni Szergejjel, aki ugye él-hal érte :)

Szobatisztaság: az utóbbi napokban Szergejjel nem volt gond, Bodzával viszont igen :( Hosszú meccs lesz még ez, de most én látok fejlődést. Én is jobban figyeltem arra, hogy mikor viszem ki őket, és szerintem ők is (legalábbis Szergej biztosan) próbálkoztak a kedvemre tenni. Majd holnap reggel kell figyelni, és korán kelni, mert most amikor hazaértek, jól bevedeltek friss vízből. Kár, hogy szombat lesz, szívesen lustálkodnék egyet :)

Hát ennyi, lépek aludni :)

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://ebugatta.blog.hu/api/trackback/id/tr771438725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

frzs 2009.10.22. 04:00:45

Hahó:-)
nektek van kék krémetek? hámosít, és ha minden igaz, antibiotikum is van benne, hogy ne fertőződjön el a seb. mi mindig használjuk, ha Gyurmának sebe van (ami elég gyakori...), és nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de hamar be gyógyulnak a sérülései. tényleg kék krém a neve, és mi az állatorvosainktól vettük (belgrád rakpart).
És ha már hozzászólok, akkor ideírom, hogy szerintem mindenképp menjetek középfokra, mert nagyon jó, és a klub is nagyon jó:-)

frzs 2009.10.22. 04:01:42

Hahó:-)
nektek van kék krémetek? hámosít, és ha minden igaz, antibiotikum is van benne, hogy ne fertőződjön el a seb. mi mindig használjuk, ha Gyurmának sebe van (ami elég gyakori...), és nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de hamar be gyógyulnak a sérülései. tényleg kék krém a neve, és mi az állatorvosainktól vettük (belgrád rakpart).
És ha már hozzászólok, akkor ideírom, hogy szerintem mindenképp menjetek középfokra, mert nagyon jó, és a klub is nagyon jó:-)

frzs 2009.10.22. 04:03:16

Hahó:-)
nektek van kék krémetek? hámosít, és ha minden igaz, antibiotikum is van benne, hogy ne fertőződjön el a seb. mi mindig használjuk, ha Gyurmának sebe van (ami elég gyakori...), és nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de hamar be gyógyulnak a sérülései. tényleg kék krém a neve, és mi az állatorvosainktól vettük (belgrád rakpart).
És ha már hozzászólok, akkor ideírom, hogy szerintem mindenképp menjetek középfokra, mert nagyon jó, és a klub is nagyon jó:-)

frzs 2009.10.22. 04:03:38

Hahó:-)
nektek van kék krémetek? hámosít, és ha minden igaz, antibiotikum is van benne, hogy ne fertőződjön el a seb. mi mindig használjuk, ha Gyurmának sebe van (ami elég gyakori...), és nem tudom, hogy ennek köszönhetően-e, de hamar begyógyulnak a sérülései. tényleg kék krém a neve, és mi az állatorvosainktól vettük (belgrád rakpart).
És ha már hozzászólok, akkor ideírom, hogy szerintem mindenképp menjetek középfokra, mert nagyon jó, és a klub is nagyon jó:-)

frzs 2009.10.22. 04:07:24

ó-ó. sajnálom a négy kommentet, azt írta ki, hogy hiba van, és nem megy el az üzenet, én meg csak küldtem és küldtem, bosszankodva...

frzs 2009.10.22. 04:08:12

ó-ó. sajnálom a négy kommentet, azt írta ki, hogy hiba van, és nem megy el az üzenet, én meg csak küldtem és küldtem, bosszankodva...

frzs 2009.10.22. 04:09:26

ó-ó. sajnálom a négy kommentet, azt írta ki, hogy hiba van, és nem megy el az üzenet, én meg csak küldtem és küldtem, bosszankodva...
és most is ezt írja ki.. grrrr....

marooned 2009.10.29. 18:29:23

Középfok: jelentkeztünk :) Már nagyon várom, hogy elvégezzük, és járhassunk klubra!

Kék kenőcs: utánajárok, köszönöm a tippet!
süti beállítások módosítása