HTML

Mi és a kutyáink

Egy blog gazdikról és kutyáikról, tanításról, tanulásról, hibákról, türelemről. Hát ilyesmik :)

Friss topikok

2010.03.24. 10:07 marooned

[Szergej] Nyomkeresés Gyurmáékkal, ŐV, klub, frizbi

 Vasárnap jöttek Gyurmáék is nyomkövetni velünk :) Nem tudom, fruzsinak mennyire jött be a dolog, mert szegény nem volt túl jó bőrben, ráadásul fázott is szegény nagyon. Mindenesetre úgy néz ki, hogy jönnek velünk vasárnaponként rendszeresen, aminek én nagyon örülnék!

Gyurma szimatol, Fruzsi fázik

Nyomkövetés után ŐV-n voltunk, ahol Szergejt ismét nem érdekelte semmi játék. Tamást, a segéd után viszont érdeklődött, őt ugatta szépen, így eljátszottuk, hogy elijesztjük (szépen menekült előlünk, mi meg kergettük ugatva).

Bodzával is én voltam most, és ő olyan de olyan szépen dolgozik! Ráveti magát a felfinre, rázza, és olyan büszkén viszi ki, hogy öröm nézni! Azt mondták, hogy vele nagyon szépen lehet majd haladni :)

ŐV után Bodzalányt a kocsiban hagytam, és Szergejjel beugrottunk klubra, ahol a lábnál követést gyakoroltuk, majd kiraktunk a pályára rengeteg akadályt, és azokat lehetett próbálgatni. Sikerült azt megtanulni, hogy az akadályra, amit át kell ugrani, nem szabad rálépni, és elkezdtük gyakorolni a szlalomot is :)

Közben összefutottam Mariannal is, aki terápiás foglalkozásokat tart kutyáknak, és megbeszéltük, hogy jövő vasárnap megnézni Szergejt, mert nekem nagyon nem tetszik, hogy ennyire tud félni más kutyáktól. Nagyon kíváncsi vagyok, mi fog történni.

Ja, igen, és a sulin találkoztunk egy mini Mopsszal :) Akkora volt, mint egy kiscica :) Lefényképeztem Szergej mellett, hogy érezni lehessen az arányokat.

Mini Mopsz

Tegnap ismét elővettük a kongot a frizbi helyett, de meg is bántam, mert ismét vérzett kicsit az egyik körömágya Szergejnek :( Most a jackrussel.hu fórumon írták, hogy lehet, hogy gomba, vagy autoimmun betegség, és kaptam egy kontaktot is, hogy hol érdemes érdeklődni, hova érdemes elmenni. Ez nagyon jó, mert az tuti nem normális, hogy ennyire sérülékeny legyen egy terrier körme. Most végre a dolog végére járhatok :)

Fáradt kutya egy

Fáradt kutya kettő

Ez után még kétszer voltunk kint frizbizni, úgyhogy nagyon jó napunk volt tegnap :)

Ahogy nézem, a mai sem lesz kutya! Ma már túl vagyunk egy másfél órás frizbi party-n (annyira mocskos jó idő van!!), és közben Bodzával elkezdtünk tanulni egy új trükköt :)

Most döglünk a kávéházunkban, aztán délben ismét irány a park!

Hétvégén nyomkövetés, ŐV, klub, kirándulás és Margit szigetezés várható! Már nagyon várom!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ebugatta.blog.hu/api/trackback/id/tr631864510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása