HTML

Mi és a kutyáink

Egy blog gazdikról és kutyáikról, tanításról, tanulásról, hibákról, türelemről. Hát ilyesmik :)

Friss topikok

2010.05.11. 16:35 marooned

[Szergej és Bodza] Vizsgára készülés Nikivel

Az úgy volt, hogy kiderült, a terápiás csoport egyik tagja, Niki is a környékünkön lakik. Mivel kollégista, így nincs itt kutyája, de szívesen gyakorolna valakivel. Nekem pedig az volt nehéz, hogy két kutyát egyszerre tanítani elég nehéz (kb úgy nézett ki, mint egy engedelmes vizsga: az egyik kutya helyben maradt, míg a másikkal dolgoztam, de ez annyira nem hatékony).

Na, ezt két dolgot hoztuk össze, és kitaláltuk, hogy együtt fogunk vizsgára készülni: Niki Bodzával, én pedig Szergejjel :) Egyelőre úgy néz ki, hogy hetente kétszer találkozunk a Nehru parton, és 1-1,5 órát kutyázunk. A cél az E4 és az Ü4-es vizsga. Van egy csomó bólyánk, meg most csináltam a szlalomhoz mogyoróvesszőből leszúrható botokat. Állítólag már csak egy karika hiányzik.

Vizsgázni nem tudni, mikor megyünk. Én nem szeretném stresszelni magam --> majd ha úgy érzem, hogy szépen mennek a dolgok, jelentkezünk a következő alkalomra. Niki azért készül majd egy tervvel, hogy legyen valami tudatosság is a dologban, de ez szerintem inkább arról fog szólni, hogy mikor mit fogunk gyakorolni.

Eddig háromszor találkoztunk, és én mindegyiket nagyon élveztem :) Szerintem ő is. Nagyon szereti Bodzát (meg Szergejt is), anno ő volt az alapfokon a tanfolyamvezetője :) Kicsit még zavarja, hogy rengeteget ugat, de szerintem lassan megszokja :P

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://ebugatta.blog.hu/api/trackback/id/tr381992744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása